Szkolenie:

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRACY HANDLOWCA (PRAKTYCZNE WARSZTATY)

dodano: 2018.01.31 ważne do: 2018.06.25 wyświetleń: 2
450 PLN
Szczegóły ogłoszenia:
Terminy  9 maja 2018 -  Koszalin, 18 maja 2018 - Bydgoszcz, 7 czerwca - Gdańsk, 26.06- Słupsk, 17.07.2018- Toruń w nowej niższej cenie na lato 450 zł
Włocławek- 4.09.2018, Gdańsk -25.09.2018, Elbląg- 16.10.2018, Bydgoszcz- 20.11.2018, Gdańsk- 11.12.2018

   
       
Bądź na tyle blisko swoich klientów, aby powiedzieć im czego chcą, zanim sami się na to zdecydują. Steve Jobs

Dla kogo
  • Dla Firm, które budują lub restrukturyzują dział handlowy oraz strategię sprzedaży
  • Dla kandydatów na przedstawicieli handlowych, również dla osób bez doświadczenia zakresie sprzedaży.
Cele szkolenia 

Uzyskanie praktycznych umiejętności sprzedaży produktów skoncentrowanych na rozwiązaniach:
  • Praktyczne przygotowanie handlowców do sprzedaży produktów:
    • produktów wspomagających tą samą potrzebę
    • produktów dodatkowych
  • Rozwinięcie umiejętności dostosowania komunikacji do typu Klienta
  • Poznanie własnego stylu komunikowania się
Plan szkolenia
  1. Nawiązuj i buduj relację z Klientem,
  2. Zaczaruj Klienta w trakcie rozmowy
    • Magia konwersacji – wiedza, która sprawi, że Twój rozmówca będzie czuł satysfakcję z rozmowy
    • Jakich unikać błędów w komunikacji
    • Wypowiedzi pułapki – czego unikać podczas rozmowy z Klientem
  3. ABC Handlowca – warsztat sprzedażowy
    • Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz
    • Pytaj i słuchaj – techniki aktywnego zadawania pytań i słuchania
    • Potrzeby i motywy Klienta
    • Mów językiem korzyści – prezentacja produktu: Cecha – Zaleta – korzyść
    • Pokonaj wątpliwości Klienta – techniki pokonywania obiekcji
    • Zamknij sprzedaż – techniki zamykania sprzedaży
  4. „Mieć ciastko i zjeść ciastko”, czyli jak sprzedać więcej produktów zaspokajających tą samą potrzebę oraz produkty dodatkowe – warsztat
  5. Dostosuj komunikat do rozmówcy – warsztat
  • Twój osobisty styl komunikacji z Klientem
  • Jak komunikować się z innymi
Po szkoleniu zyskasz umiejętności
  • Budowania trwałej relacji z Klientem
  • Prowadzenia rozmowy sprzedażowej
  • Rozpoznania prawdziwych (często ukrytych) potrzeb i wartości Klienta
  • Dostosowania argumentacji do potrzeb Klienta
  • Wykorzystania narzędzi wspierających sprzedaż, dzięki którym wzrośnie koszyk produktów sprzedanych
Cena obejmuje
  • udział w szkoleniu
  • materiały dydaktyczne
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe
Forma szkolenia
Otwarte: Dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje i rozpocząć pracę w deficytowym na rynku zawodzie przedstawiciela handlowego. Poziom szkolenia dostosowujemy do doświadczeń uczestników
Zamknięte: Dla firm, którym zależy na dopasowaniu optymalnych technik sprzedaży do ich biznesu. Dla najlepszego dopasowania szkolenia do profilu działalności i specyfiki produktowej – przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamy bezpłatny audyt profilu klienta.
Kontakt
Agile Sp. z o.o.
ul. Al. Grunwaldzka 99/101, 80-244 Gdańsk, woj. pomorskie ( Pokaż na mapie)
Kontakt
Podziel się:
Dodawanie komentarza
Dodawanie komentarza Ukryj formularz
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku.
Aktualności Archiwum aktualności
Polecane